where trouble melts like lemon drops

aj.
jag har träningsvärk av nått slag i vaden. som vanligt efter steptest. fick halta mig ut ur mitt rum när jag klev upp, hehe. svinajobbigt när det bara är i ena också. men då har jag i knäet, ovanför typ på andra benet. och så har jag sträckt min nacke på höger sida. hur fan lyckas man? haha.
ska promenixa mot stallet på ett tag, det kommer inte gå så fort kan jag lova, hehe.

det finns en sång som är med i en reklam på tv. reklamen handlar om väldigt sjuka barn och ungen ser doktorer med alienskallar och tigrar i väntrummen. ja, men iaf. den låten är ju bara för härlig. var tvungen att försöka googla och se om jag kunde hitta den. och det gjorde jag. shitman, vilken härlig låt alltså. slösa fem minuter av ditt liv och lyssna, helmysig. tycker då jag ;)


Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere Over The Rainbow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide