revolutionary road

det är verkligen inte min grej att kliva upp före tuppen. men jag kom mig iväg. dock så märkte jag att "någon" snott mina dojjor, kul. så jag fick ta träskorna. nämen, mina alldeles för stora adio. det var inte behagligt att gå i dom kan jag lova.


pärlorna hade massa mat kvar så medans passade jag på att ge tanterna deras krafft och en hink med vatten. stackrarna hade ju sovit ute. nåja, det var ju varken kallt eller ensamt. dom var ju fem stycken. men dom måste ha vart hungriga, ingen mat sen tre på dagen. men, men shit happens och ingen dog ju och dom verkade inte heller ha tagit skada av det på nått sätt.
slängde ut pärlorna. mockade och spånade, fyllde maten. fick sen en stund att chilla. borstade kungen nogrannt. red runt stigen. han var lite fjollig och hoppade till för fåglar och småsaker. just när vi skulle fatta galopp skymtade vi barn i buskarna. haha, träffade på anna och joel som var ute med hundarna. valle tyckte dom var lite läskiga. sen red vi vidare. kusen var pigg på galoppsträckan, men jag lät han inte galoppa så fort som han ville. hehe, då blev han lite purkis.
sen kom vanja och slog på skon åt lillebror. borstade honom och sen gick vi till ridhuset. han var jättefin och lydig. det gick verkligen skitbra. han provade sticka från volten en gång, men inte mer. sen mot slutet kom det in en islänning, och efter det trillade det in hinderbyggare och barn. så slutet blev lite spänt och okoncentrerat, men det får vi väl ta.
fotade lite när carro hoppade med sin nya ponny. hon har verkligen hittat sig en pärla. tyckte så synd om det andra barnet. hur kunde förra ägarn sälja hästen åt en så okunnig liten tjej. nä, hon skulle ha haft en riktig läromästare. stackars liten. nåja, bilderna är väldigt varierande. dom flesta bara suddiga och oskarpa. men några var riktigt bra. för att vara tagna i ridhus ofc. haha, sen var det bara clussen som ville fastna på bild. när jag provade fota prillo eller damen så blev det helt galet. haha, riktigt skumt.
gjorde klart det sista åt mina små stjärnor, pussade på dom och sa godnatt.


litet smakprov. as i said, inte dom bästa. men ridhus suger. fler på bdb.

har liksom kollat klart säsong 1 och 2 av bones nu. blöh. men har 7 avsnitt gossip att se nu istället, yeah. och sent ikväll är det ju faktiskt skins. håller på att ladda ner några avsnitt från den säsong 1 right now. vilken nörd jag är alltså. hahaha, tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide