fat unhappy smilie

idag är det verkligen tv-kväll. en hel del att titta.
19.00 på 5:an så är det gossip girl. har det avsnittet nedladdat, men tänkte ändå kika.
20.00 på 3:an så är det bones. säsong 4, så jag ligger lite efter, men det funkar ändå.
22.30 på 5:an så är det skins. fucked up serie som jag verkligen diggar, värd att se.


ska väl försöka hinna plugga någonstans före, mittemellan eller efter. har geografi prov på tisdag och eftersom jag inte vart i skolan så har jag inte den blekaste vad det handlar om. as usual. blir så irriterad att jag bara lägger allt på hög. jag kommer aldrig få godkänt i kurserna jag går. och jag vill verkligen inte gå om tvåan. misslyckad människa.

jag skäms så in i helvete mycket. det blir aldrig riktigt någonsin som man tänkt sig :\

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide