objects in the home

idag tänkte jag ta mig tid att skriva lite. har inte haft så mycket att skriva om.
haha, sitter här och tvingar fram orden. skriver, raderar, skriver. så typiskt ..

kändes bra att jag kom iväg till skolan idag.
fick ett halvt fel på geografi förhöret, slarvfel, så hon ansåg det nästan som inget fel alls. kul att det alltid går så bra på läxförhören, men inte på proven.

mamma skjutsade mig till stallet. väntade på henne inne i sporthallen och träffade het_kille_25, haha jag vet inte riktigt hur gammal han är men iaf. snackade lite med honom tills carre brummade utanför.
pussade på pärlorna lite. tog in, borstade bångstyriga grålle. for ut och red efter stigen. red bara lite längre än banken, det var ju trots sånt busväder, usch. men det kändes inte så kallt som det faktiskt var. travade lite och var tvugna att testa på någon kort galopp. då blev den lite busig och slängde upp bakbena i granarna. annars var den snäll. tror det var nyttigt för mig att rida en så ung och grön häst, det fick mig att fundera lite. nåja, det var väl kul att testa lite nytt blod.
fast det är ju inge kul att man känner sig så jävla misslyckad när man kommer tillbaka. men nä, jag orkar inte bry mig om andra. jag ska bara tänka på mig själv och sluta bry mig om någon annan människa i hela vida världen. det låter fint. får la se hur länge jag klarar det. en timme? haha. skämt åsido. lindade benen och försökte verkligen få till det som david gör det, men tror inte jag lyckades. huh, man märker verkligen att det är en killhäst.


pedroboyboy. enda bilden jag hittade, feting gammal.

på lektionen hade vi sitsträning. jag hamnade på Q med therese. longerade dom först och det såg fint ut. sen fick jag klänga mig upp. kan lova att det var en pärs att komma upp på en 150+ hög häst med förlånga läder, hihi. fick knappt benet över sadel när jag väl var i luften. smidig som ett kassaskåp annars ;) kändes väldigt läskigt i början. flaxigt och flummigt. men fick ju den lättaste hästen, som en fåtölj ungefär. trodde han skulle vara lite busig, men det gick kalas. fast Q tyckte vi var jättekonstiga som skulle fatta galopp med bara sitsen och inte hålla i tyglarna, hehe. well, kom underfund om att jag verkligen hatar mig själv, tjalalala. speglar gillas inte. dom kan få återkomma först när jag skaffat mig självdisciplin.
kvällsmockade som blixten till pärlorna och matade dom med lite musse. sen kom min snälla mami, vi drog förbi hgruvan fort som attan. hann precis, och fick äntligen ett par nya vantar. dom gamla har hål överallt, tror att typ varenda finger sticker ut, hehe. dom nya är sköna och fina. fast pytte långa i vissa fingrar, även om jag tog xs.

har firrat lite glass, mums. men jag fryser så jag skakar. ingen bra kombination.
ska slänga mig under täcket och kanske kolla lite hockey innan det kan glassas.
       jag orkar inte känna efter .. pheh.
nu ska jag mejla bilder till llllotta om det går. skjut en same om dom är fula, bajsdö. tjenis

Kommentarer
Postat av: sanna

fin häst! :D

2009-02-06 @ 15:58:40
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide