drop it

imorse var det snöstorm, jag vägrade gå till stallet. så jag sovde mig förbi ovädret, nästan. som tur var fick mamma skuldkänslor, så hädan efter kommer hon skjutsa mig på morgonen, typ ;) ångrade mig som fan att jag inte tävlade, men, men bara att vänta till hösten.

mockat till valle och olle. hade lyx, alice i underlandet mockade till loppis :) borstade kungen, red en stund i ridhuset. han var fin, fin, fin :) gosch, han är verkligen en underbar kuse. hade långa läder, men lika att träna. gah, det är så sjukt hur mycket jag tycker om det där odjuret.
alice hade borstat mitcha också, så jag behövde bara lasta på sadeln och det. några puckon plockade bort bommarna och stöden som jag fixat framme, grrr. så jag fick parkera hästen utanför hinderförrådet och plocka fram igen. tur att hon står snällt och väntar. eller en gång tog hon en liten promenad, så jag var tvungen att hämta tillbaka henne ;) orkade inte ta fram allt för mycket. ett räcke, och sockerbitar med kort bom på varsin sida på långsidan. red fram en stund och skuttade ett par språng över sockerbitarna som var på mitten nivån. loppan har bättrat sin teknik, kändes det som. hoppade sen ett språng på räcket som legade på 60 cm, sen två språng på 75 cm. avslutade med det lilla åt båda hållen. vågade inte hoppa så mycket mer och så mycket högre. hon är ju ändå tjugotvå bast. men hon tyckte det var kul iaf :) and so did i. lilla johanna skulle fota lite, men hon missade fokusen över hindrerna, hehe. hon fick skritta av skruttan sen så jag kunde plocka bort allt snabbt. loppis är ju allt bara för go. fixade klart resten, pussade på alla hjärtan och for sen hem.


två första lite suddiga. söt loppa, jag ful som vanligt ;< igga sitsen. + dressyrsadel = fail.

nu är det skins, sen reprisen på criminal minds och efter det csi. jag kommer nog somna hälvvägs in i nått av programen, nåväl. måste springa, tjenis
psst. lagt in bilder för hela helgen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide