i had a vision

jag är verkligen mest misslyckad av alla misslyckade i världen. jag missade tre bussar idag, vilket resulterade att jag inte hann på median som jag verkligen behövde gå på. så när jag skulle till geografin klockan ett såg jag till att gå i verkligen god tid till hållplatsen. fick baske mig vänta hur länge som helst då den bussen var sen. precis som första bussen jag missa, dom andra var tidiga. jag hatar bussar! jessica hedqvist, skynda dig att fylla år och firra körkortet. för jag har första tjing i din bil varje dag, så det så :)


mys att tolka ju. curro, gurro och jag på tolktävling 25 november -07.

jag hatar prov också. kommer inte klara godkänt och ändå tyckte jag att jag pluggat på bra. men det kom ju helt flippade frågor. skrev som jag brukar när jag inte kan, haha, hittar på egna svar och chansar hejvilt. men om jag har tur så får jag väl nått rätt. fybubblan vad jag suger. bussen hem var en kvart sen och smockfull, har jag nånsin sagt att jag hatar bussar? ;)

mockat till super valle, fyllt mat. jag har världens finaste sköthästar!
haha, fick nipsen på lektion. kan ju som inte påstå att det är min favvis. men hon var en riktig krutgumma idag. fick ont i mina armar och händer efter en kvart. hon gick som allra finast när jag höll båda tyglarna i samma hand när jag bytte spösida, så nått galet gjorde jag. men skänkelvikningarna gick sjukt jäkla bra. åt höger funkade det direkt, åt vänster fick jag vara övertydlig först. men annars flyttade hon superbra. tyckte både jag och anneli. kuligt. fast jag kommer måsta rida henne ett par gånger framöver så jag får koll på hennes form. den ska ju vara så långt ner när hon är så skumt byggd. nåja, en utmaning är till för att övervinnas ;)


det såg långt ifrån ut såhär på dagens lektion kan jag lova, haha.
inte snyggaste bilden + att jag kapade av så mkt av mig som gick ;>

körde brummen hem. det gick väl inte så bra. haha, när jag skulle gasa i uppförsbacken och slänga i trean råkade jag få ingen växel och tjorv. HAHA, sen glömde jag blinka uppe i korsningen! det har aldrig hänt förut. jag som alltid vart så noga med blinkers. turans så var det ingen bil i närheten. nåmen, jag måste verkligen köra mera innan jag kan inta körskolan, hehe. tjeniz

Kommentarer
Postat av: Bea

Ja, det måste jag säga att jag är då nöjd när nipsen går i form bara i skritt med mig, haha :) men som sagt, utmaningar är till för att övervinnas ;)

2009-02-19 @ 22:00:08
URL: http://linneacatharina.blogg.se/
Postat av: Curro

Curro has got the powwah ;D

2009-02-20 @ 19:16:13
URL: http://carohline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide