big world

ligger fortfarande under täcket med pyjamas. har visserligen vart uppe och sprungit lite, men inte mer. ska snart ta och slänga mig i duschen och invänta middagen. tacopaj vankas det, mums. har inte vart utanför dörren idag och har inga planer på det heller. känns skönt att bara vara hemma och göra absolut ingenting.

imorrn hoppas jag på att det blir lite varmare, gärna sol och inge snöfall. för jag är sugen på att fota lite. håller en tumme att marro vill assistera och låna mig hennes skötis. har värsta bilderna i hjärnan, fast jag har nog inte kapacitet att firra dom, men övning ger färdighet ju. hade velat fota porträtt/exteriörbilder på pärlorna, men det är nog inte så lägligt.
det är konstig stämning. jag måste nog kliva över kanten först verkar det som, suck.

btw, hittat till sidan där mina fav-ts finns.
älskar den här tröjan, hahahahaha

Kommentarer
Postat av: Sara

du kan lånda mina djur om du vill=)

2009-02-13 @ 21:13:44
URL: http://thasaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide