so fucking wierd

mitt internet började plötsligt strejka i förrgår. gjorde allt jag kunde för att få igång det, men icket. igår ides jag inte ens försöka. men nu när jag röck ur en kabel och satte om den så kände internet att det ville samarbeta :)


just nu är jag hemma bara för att jag och mamma gjorde om en tabbe som vi gjort tidigare. hon frågade igår när jag började, halv tio sa jag. och då sa hon att hon också gjorde det. och idag väcker hon mig, jag segar, kliver upp och när jag smörar mackan är klockan kvart i tio. hum, jag började nästan asflabba, fan vad klantigt. men morsan var hundra på att jag sagt att jag börja tio. så jag missade matten, som jag verkligen behövde gå på. well, allt i livet kan ju inte gå bra. börjar nu först halv ett och går till efter fyra. tror jag blir hemma från stallet idag. det är ju trots allt måndag och då brukar jag ju inte vara där.

en sak bara, akward!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide