kick off

pluggat, sovit, och lagat middag till min familj idag.
pluggandet gick inte alls bra. fattade absolut ingenting av det jag läste. måste ha blivit ruskigt efterbliven dom senaste åren. suck. kommer aldrig klara provet, men det förvånar väl ingen.

spenderade lite tid med kungen. tog gurres massageborste med små plastpiggar. det vart massage, klining och hårtborttagning på en och samma gång. han tyckte det var jätteskönt. var bara där i lite mer en än timme. skönt, i needed him.


ska väl kolla prison break snarre. men egentligen har jag ingen lust. längtar tills den serien slutar. den har pågått allt för länge och det börjar bli jävla tråkigt. men eftersom jag hängt med så länge blir det som ett måste att kolla. imorgon måste jag ta mig till skolan, uäh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide