just another girl

promenixat till stallet idag. tog in kusarna.
mockade båda boxarna. borstade hårbollen, sicken pärs. sen red vi ut med jessica och prisma. han var pigg och glad. det var helt underbart. solen sken, det var ganska varmt. jag njöt av varenda steg han tog, han var så jävla fin och lydig och härlig. galoppen på sträckan, ojoj, obeskrivligt härligt när vi flög fram. träffade ingen älg och ingen ren. hade mer än gärna tagit ett extra varv.
satte sen ut olle i hagen med em, valle fick också komma ut och äta det sista höet i hagen. soligt och skönt. fixade påsarna och gjorde klart allt åt djuren. fick åka hem med vanja, turans.




mobilbilder från idag


nu håller jag på kika cinderella story med hilary duff och chad michael murray. kommer inte ihåg om jag sett den, men man kan ju kolla ändå. sen lär man väl hamna framför mello med carre. verkar vara massa skitlåtar ikväll. kanske två eller tre som kan vara nått. well, well.

imorrn blir det nog att rida ut och ta hand om snyggingarna lite.
nu ska jag tjappa och trycka en nål i mitt finger. långt ifrån mysigt. tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide