be brave

provade fota i raw. hiskelig skillnad. inte bästa motivet dock, lutade mig bara ut på balkongen och tröck på avtryckaren ;) ska testa ha det när jag fotar andra saker, ifall det blir någon fin skillnad. klart det blir, men alltså, jaa. översta bilden är raw, understa jpg. kanske inte syns så jättestor skillnad på dessa bilder, men i stort format är det nice.



btw, fick hem omdömen till betygen idag. fick reda på 8 ämnen. i 4 stycken hade jag g-, och i dom andra 4 hade jag ig+rest. oj! mycket mer kan man väl inte säga. dock så stod det längst ner i btwhans kråkstil att detta var bara pågrund av min höga frånvaro. dags att börja ta sig till skolan måntro?
nu är det nog läggdags. tänkte kolla en film, men då blir det så sent. tänkte ju försöka ta mig upp kring tio. nu ska jag slänga batteriet i laddaren och hålla en tumme hårt för att vädret blir bra. tjenis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide