tick tock

segt att ta sig upp när man inte vill det. men tog mig trots allt upp ur sängen. drog mig vidare till stallet. fotade lite hästar i hage och på banan, och åt småbarnen. mockat en box och fyllt påsar. mest bara gosat och pussat på kungen samtidigt som jag bara kunde tänka på hur underbar han är. och att han luktade piss på halsen, hehe. när allt blir som det ska så måste jag fråga om han vill ha ett bad ;) gick hem till fots i det halvkalla vädret. ganska skönt faktiskt.



har vart alldeles för länge framför datorn. eller längre än vad jag planerat. men var tvungen att redigera alla bilder och organisera dom. och det tog sin tid. har nu en mapp med alla rawbilder och en annan där dom blev konverterade till jpg. slänger väl in några på bilddagboken som vanligt lite senare. blev nöjd med ett par. inte alls så många som jag ville, hehe. men övning ju. haha, snacka kass fotograf man är egentligen. kollat på typ ifokus, där fanns det många smarta och duktiga fotare. och då menar jag verkligen duktiga :) nåväl.
blir väl något i stil med melodifestivalen alldeles strax då. är alldeles ensam här hemma. och nu kom jag på att jag inte ätit middag. äh, orkar inte laga till bara mig själv. om jag har tur finns det kanske en isglass i frysen, håller en tumme. har tjuvlyssnat på bidragen denna omgång. bara en minut från varje, men ingen av låtarna föll mig i smaken på den tiden. fast cookies n beans har bra röst, tror en av dom frontat oh laura tidigare. lasse lindh är bara för härlig, markoolio är ju fräck, kanske inte bästa sångaren. alla gillar väl måns på ett eller annat sätt, haha. tror denna omgång blir intressantare än förra.

dags att krypa ner under täcket, tjenis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide