i want to paint the world in my colours

shit, jag känner mig verkligen avig just nu. jag vet inte vad jag har gjort. vad har jag ställt till med alltså? har gjort allt för att undvika the one och har lyckats idag. men jag kan ju inte göra det förevigt. kommer måsta förklara mig, men jag vill inte. för jag vet inte vad jag ska säga och om jag känner mig själv så lär det sluta i tårar. känns ju moget.

åkte till stallet kring halv fem. mamma skulle fylla mitchas påsar och jag mocka. men det var redan gjort. vet inte vem som firrat det, men tack till den. pussade på valle och olle. dom är fan mitt liv, det bästa jag har. och jag kommer hata mig själv föralltid om jag förstört det.

ska snart ta plats i soffan med min mamma. lovade henne att kolla melodifestivalen ikväll eftersom jag dissade henne igår när jag gömde mig under täcket från det jag kom hem tills jag somna. i'm scared, seriously. ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide