white stripes

jag har gjort bort ett skolarbete som jag hade i rest! eller den var nästan klarskriven, men what the hell, jag skrev klart det. så när engelskan börjar ska jag langa in det, yäh. då var det bara resterande tjuhundrasjuttielva att göra. men på lovet ska det fixas, punkt.
hunnit haft matte, sen har vi suttit på media och gjort allt och ingenting. har medialektion nu, sen svinalång engelska. ska väl dra en repa till stallet och pyssla på där en stund.

gosch, vad jag är sugen på godis och en egen häst!
det ena löser sig till maj i alla fall, det andra är ett hopplöst fall.

neeeej, krönikan ska vara i front page idag. och jag har inte ens nästan skrivit klart den. inte ens börjat, inte ens en idé. gah, får ta och skriva om .. melodifestivalen .. hahaha, måste verkligen skriva om något, bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide