you have been dreaming

släng dig i väggen iphone. den väckte mig inte idag heller. sen levde den loppan och ringde runt till folk och när någon ringde så tröck den på reject, hum. har iaf bytt tillbax till min gamla, men använder iphonen som ipod bara. den kan ju leva utan sim-kort, ganska bra. då kan man ju kolla film om man vill också.

drog en promenad till stallet. ryktade stålis och myste med honom. sen fixade jag klart honom för ett arbetspass och lämnade över honom till hans matte. mockade boxen medans han var ute. borstade kungen och myste med honom. fixade han klar för ett arbetspass och tog han till ridhuset. tog tillbaka olle till stallet, fixade av honom kläderna, borstade av han och gjorde han klar. mockade till valle, och fyllde sen alla påsar. snacka om lyx lo hade, hehe. tog in pedroboyboy innan jag for hem, den var ouppfostrad, pheh.

har bakat massa olika saker. men när jag var klar så hade jag sett mig mätt och var inte sugen att ens smaka. så nu blir nog jossi och mamma glada ;)
eftersom internet höll på svammla och jag inte ides fixa det så tog jag itu med mina bilder istället. ordnade in dom i rätt mappar och ändrade om på det externa minnet så det blir lättare och hitta där. sicken pärs, men nu är det gjort.

ska väl ta och dejta john blund på ettt tag, såvida jag inte håller mig sysselsatt med bättre. imorrn blir det att rida ut kungen i djungeln, hoppas man slipper träffa hälge, valle blir så rädd då .. tjenis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide