gangmembers

idag drog jag en feting försovning. vaknade när mobilenklockan ringde, men lyckades slå av den istället för att snooza. och vanliga klockan rang inte alls. nåja, sen vid tolv vaknade jag iaf och insåg att jag sovit bort hela dagen nästan. jag som skulle luncha med mina naturare idag, sicken miss. klev liksom aldrig upp förrän efter tre typ.


charmiga spektaklet

stallet just strax innan jag skulle rida. haha, jag fick lector, surprice surprice. typ fjärde gången på raken, men nu lovade anneli att jag skulle få någon annan nästa gång. äh, tror det var bra att jag fick rida han än en gång. eftersom det har gått så dåligt alla andra gånger så kunde man ju inte sluta så. för jag visste att jag kunde bättre. och det bevisade jag idag. det gick ganska så bra denna gång, men jag hade gett mig fan på att rida. hästen var riktigt duktig. inklusive vid borstningen, höhö. jaja, jag är då nöjd, även om det säkert hade kunnat sett bättre ut. phu.
bara pussat på mina pärlor. sen vart hemma och städat, rensat i mitt rum med carre. kändes skönt att slänga skräp och få ordning på allt.

ska väl kolla lite mera gossip girl. har hunnit ladda ner några avsnitt från säsong två.
imorrn kommer min pappa. och ihelg ska jag ha kungen för mig själv :) tudels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide