it's a secret

för länge sen när gossip girl skulle börja visas så tänkte jag att den serien ska jag följa. men det blev aldrig, missade alltid det. så efter ett tag tyckte jag att jag ändå inte missat nått, den verkade inte så bra ändå.

men vips, så en dag för inte så länge sen såg jag ett anvsnitt och fastnade. shitman, den var bättre än jag trodde.
så nu håller jag på ladda ner massa gossip girl avsnitt. har hunnit se 3 delar igår natt. nu väntar jag på fyran och femman, sjuan, åttan, nian. haha, det går lite jävla sakta, kommer nog inte hinna se nått idag. men man blir som besatt, hehe.

kan inte riktigt bestämma mig vem som är snyggast (fan vad ytligt, men that's life).
tror rösten faller på dan. han vinner poäng på sin töntiga personlighet också ;) hahahahaha, nä, nu ska jag göra nått annat. tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide