it's still january

media nu. sen slutar jag, feting nice. jag älskar onsdagar. visserligen kommer dom bli lite längre från och med nästa vecka. men det är inte hela världen. förhoppningsvis blir det ändå mycket hemarbeten så det är det ju lugna puckar.


har tagit tag i naturkunskapen. eller börjat. och den som börjat har gjort hälften, hehe. pratat med gubben och vi kom överens om lite saker. gruvar mig över den ensamma muntliga redovisningen, it sucks. men nu vill jag bara ta tag i alla rester och överblivna arbeten.


drar nog till stallet snabbt efter skolan. fixar och gör bort allt tidigt. så ska jag försöka plugga lite om jag kommer hem i vettig tid. borde också försöka hinna fixa håret snart på det djur jag lovat, har 3 på kö. ojoj, hurry hurry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide