small hole

goddagens,
hunnit vara en vända förbi expo och dollar idag också. kollade efter ramar till mina bilder som pappa ska få. hittar inga som jag tänkt mig så jag får väl ändra mig och köpa några andra. hittade några fina, så det måste väl bli dom.

var lite långsam att komma igång i stallet. sen hade ju david så mycket att snacka om, som vanligt, haha, så där fastnade man ju. men var ganska snabb med mockningen. fixade klart valle till hans matte. haha, jag som var blixten. tyckte jag, men det hölls inte med, hehe ;) tvingat lilla myggan att vara i mitt sällskap en stund. ingen hit tyckte hon, stackarn. tog in valle.


borstade olle och tog ut honom. vi var med på lottas lektion. dom hade lite markarbete. han var jättefin och duktig när vi red fram och gick bommar. sen jävlar kom hindrerna, hehe. har bara hoppat han en gång tidigare och då på serpentinbågar. nu fick jag verkligen smaka på hans språngkurva. den är inte riktigt som dom flesta andras, hans är professionell. haha, fick en chock över första hindret. kunde verkligen inte rida med i dom sprången, så blev lite efter i handen. kom typ lite fel på ett hinder och på sista oxern hoppade han mig ur sadeln så det sjöng om det. tappade såklart balansen, men bara såpass att överdelen blev platt. men lilla olle tog den chansen och satte full fart. vi avslutade med ett litet kryss, haha, och det var det bästa språnget på hela lektionen. då hängde jag med bättre. tyckte så synd om honom, med en apa på ryggen. det såg nog ut som värsta nybörjarhoppningen. och olle som alltid hoppat med proffs, han var då glad över en amatör som bara flög omkring och som han kunde utnyttja till lite bus ;) det var nog det värsta jag vart med om på länge. men det var hur roligt som helst. inse hur mycket jag vill gå i en hoppgrupp :)

snackat massa skit om nstret. men det är ju bara sanning, och hon förtjänar det. tur att det finns en hel del fler som delar mina åsikter. haha, den kvinnan är ju verkligen lite tappad. men nåja, alla kan ju inte vara lika perfekta som oss andra.  
nu bones, tudels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide