twilight


igår kväll kollade jag twilight. den är lika jävla bra som det sägs. lite klyschig nångång kanske, men de ska det vara. men tjao, vet inte vad jag ska säga. se den snarast! jag hade kunnat titta den idag igen. vampyrena var heta, paradox ju, haha, but they were. inte bara robert pattinson som har nått att säga till om här inte. jackson rathbone fanns ju också. hahaha, jag kollar såklart efter snygga killar hela tiden. men vafan, vem gör inte det? annars vore det ju konstigt. men som sagt, se den om ni inte redan gjort det. jag ska lätt kirra filmen när den kommer ut. funderar också på om man skulle ta och läsa böckerna också. jag älskar att läsa, men har sällan tid eller ro nowadays.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide