you have that crazy look

än en dag har passerat och jag upptäckte just
att jag har min sovtröja ut och in. hahaha.

kom till skolan i tid. hade idrott första timmen. vi spelade badminton hela tiden och det var ganska roligt. fast jag gillar inte "bollen" och racketarna, dom är så småa. man missar ju massa, hehe. och regler kunde jag inte heller. hunnit ha matte också. var tvungen att fly därifrån för jag fick spunk och så höll jag på svimma. man måste liksom käka och dricka på morgonen innan gympa och matte. hjärnan blir överansträngd ju. konstigt, jag brukar ju inte vara så känslig. köpte mig lunch i fiket och satt med malin och förtärde det. sen var jag tvungen att offra mig för toavattnet. hehe, som tur var hittade jag en kran i korridoren och slapp ta innifrån toan. det hade kännts äckligt, haha. sen geografi innan jag slutade.



kände mig lat och trött och ville egentligen inte till stallet idag. men lever man för att tjäna andra så blir det inte alltid som man tänkt sig ;) slutade med att jag fick rida kungen idag igen. härligt! har ridit han en hel del på senaste, men jag klagar absolut inte. love it. vi red iaf ut efter stigen. ganska kallt och litade inte på underlaget. det kändes lite konstigt, men ändå inte så hårt, sen såg man ju inget i mörkret. travade lite och tog en galopp där det kändes bättre. glad och jävligt pigg hestapålle :) var hemma redan strax efter sju.

ska slänga på bones nu och sen sova.
en ny dag imorgon, ses i skolan. för dit ska jag. tdlz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide