not man enough

det är nått fel i min hjärna :<


gammal bild, tvångspuss ;)

blev att rida super olle på lektion. kan inte påstå att det gick så jävla bra. en långsida i trav och en halv volt i trav gick bra. resten var bara pannkaka. kan ju skylla på typ ont i kroppen, inte ridit han så mycket and so on. fast om sanningen ska fram så var det nog bara det att jag red jävligt dåligt idag. det är nog bäst att sofia får rida honom när inte lo gör det. det är nog bäst för både han och hans matte. nog för att det hade vart skittråkigt för min del, men ja. urk.
yähyä, jag är ofta negativ och säger att det gått dåligt. men vissa har inte det bästa självförtroendet och vissa har jävligt höga krav på sig själv. och går det inte minsta lilla som man tänkt sig så blir det dåligt. även om det kanske bara är en del av lektionen. jag är en sån som alltid letar efter felen, det är sällan jag letar det positiva. men jag är medveten om när det verkligen går bra. eller när det känns bra iaf. jag säger inte varenda gång att det gått piss om det verkligen inte gjort det. jag är inte som vissa andra .. ville bara få det sagt då jag själv stör mig på andra som verkligen, verkligen aldrig kan säga att det gått bra av nån konstig anledning.


gammal bild. i början, när lo var skadad och jag hade hästarna varenda dag :>

ska duscha innan jag kollar lite bones och hoppar i säng.
imorrn måste jag till skolan en sväng. har egentligen många att prata med.
tjingtjongtjines

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide