like forever

en sak bara. är det inte en själ som någonsin sett serien skins som brukar gå på femman? jag såg den för länge sen. tyckte den var helt funtad, men lyckades se ett till avsnitt efter det och den är ändå ganska frän och flummig. sen försvann den och igår kväll eller nått sånt så såg jag den igen. läste nånstans nu att de har börjat på säsong 2. tror jag ska försöka ladda ner första säsongen sen när jag kollat klart gossip g. hahahaha, deja vu skrivning ffs


jag är kungen på teknik. jag kan det mesta alltså. fixade så att mina filmer fick text, tjoho. fast det är inte helt korrekt på vissa ställen. konstigt översatt .. nåja, det är bra hjälp ifall man inte hör vad dom säger eller inte fattar nått ord. men annars är man ju kungen på engelska också, så det är ju liksom inte så stort problem. höhö, typ självförtroende boost, ehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide