take a step

hade världens skallebank imorse. så skolan uteslöts. tog lite knark och sov vidare ganska länge. sen kände jag mig nästan pigg och fräsch när jag klev upp.
 
bild från träning till luciashowen.

åkte till stallet iaf, det var ju markarbete och det kan man inte missa. kände mig dock lite febrig när jag bytte om och så. men det går att leva med. gett valle uppmärksamhet, borstat honom och fyllt maten. fick timpis på lektion. vi hoppade två hinder efter långsidan. vi skulle träna på att korta, länga galoppen. tiamo var såklart fin som alltid, men han var jättesur i början. hehe, men han gillar inte alls att gå med nybörjarna. fick två helt perfekta hoppomgångar, hade flyt och känsla, kom helt rätt och fick perfekta språng på båda hindrerna :) några grodhopp hann vi med, men igenomsnitt gick det bra. måste träna bort en fuling jag gör, visste inte ens om det själv, hehe. skitkul som alltid, tiamo är en pärla som gör sitt bästa varje dag.

for sen förbi hästgruvan, skulle kirra nya vantar. men dom hade inga XS. haha, löjliga händer man har. nåja, carina skulle fixa och beställa nångång. hittade ett par sköna i kvallan.

nu är det criminal minds. sen bones.
justja. måste leta fram ett gäng lustiga hästbilder till lf. tänkte att vissa gör ju alltid hundkollage, så då kan ju jag göra ett hästkollage. skitsamma att inte lika många gillar kusar, jag har inget annat förslag. suck. tdlz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide