the mist

haha, kom just på en rolig sak. här en kväll när jag badade så var jag jättetrött. råkade bli så att jag höll på somna i badkaret. och sen när jag nästan somnat så fick jag såndär känsla typ hjälpjagtrillarursängen och så rycker man till utav helvete. höhö, men iaf, trodde jag stod på diskbänken i köket och trillade baklänges. rädd blev jag och hoppade till så jävligt att det flög vatten runt hela toan, haha.

sovit på ända till typ tre. förstås vaknat däremellan, men somnat om lika fort. tänkte försöka få stalledigt, men innan jag hann tänka klart den tanken kom det arbete, höhö. så det var bara att dra på sig mössan och promenera till stallet. försökte gå lite fortare och inte bara strosa. men det är inte så lätt, jag tar sjukt korta steg. klockan hade säkert hunnit bli fyra innan jag klev innanför stalldörrarna.


munsboro sirocco. hade ingen egen bild ;) men hon är söt

gick bort till valle och olle. klappade lite på dom. sen snackade jag med johanna lite, det slutade med att jag fick rida lite :) borstade cocco. kvällsmockade sen till pärlorna. red dressyr i ridhuset medans johanna hoppade silvernäsan. sicken ponny alltså, hehe. hon bara kämpade emot min hand och försökte komma undan. men jag gav mig inte. tillslut gav hon med sig och sprang riktigt fint. känslan mot slutet, ojoj. den varade bara typ ett varv runt fyrkanten, men då gick hon verkligen fint. lätt i handen och lyhörd. fast hon vart lite arg på mig när jag kom åt henne, hihi. det var verkligen jättekul att rida henne. speciellt när man märker skillnaden efter arbete. men det är inte en lätt ponny iaf, hon bjussar inte på något. huhu, det är något speciellt med att rida ponny, sjukt kul är det :) fast dom är så småa, hehe.
kom mig hem typ två timmar senare än planerat, men det var fett värt det, hahaha. fick lifta hem med israelsson. stackrarna körde omväg. haha, till en början, tills mia kom på att hon visst skulle till gällivare och hämta vicky. hahaha, hon höll på glömma sin unge. jaa, då börjar man bli gammal ;)

ska väl slå på tvn och kanske kolla nån komedi. och samtidigt cykla. det är väl fan lika när man ändå bara sitter och glor. dax att börja göra något alltså. haha, jag dör fan. nä, usch, jag har ingen självdisiplin alltså, det är helt åt skogen. har inte gjort ett endaste skolarbete heller på lovet. men jag skaaaa, imorrn. jag måste. tudels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide