you should grow up

idag tänkte jag som vanligt vakna lite tidigare, men failade nått så enormt. fan vad arg jag blir på mig själv :( vi hade iaf us-möte två, så till det var jag iaf i tid. tyckte det var ett vettigt möte, ska bli kul att få sätta sprätt på massa pengar, hahaha.

bara fyllt påsarna och kvällsmockat till pärlorna. hade ingen lust och ingen ro till att stanna längre i stallet. jag och sara tänkte promenera hem i kylan. det var fan nästan tjugo grader, shises. men då kom sussi i rättan tid och räddade oss från vårt hemska öde. haha, snart har jag åkt hem med nästan varenda kotte från stallet, känns lite snyltit. hehe, men får väl återgälda alla när jag skaffat mitt brumbrumkort ;)

min plan var att kolla lite film, får la se om det blir som jag vill.
imorrn blir det middag på kina med galningarna och sen en sväng hem till maria.
om allt går som vi tänkt oss vill säga. det brukar ju sluta i katastrof eller liknande ;)
sleep well bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide