are you leaving me

känner mig duktig som kom till skolan 08.00, i tid. och stannade där hela dagen. känner att jag måste kolla upp vilket ämne i naturkunskapen jag ska resta om, sen mejla och få frågeställning. började webbdesignkursen idag. skitakul, verkligen nått som intresserar mig. hoppas jag känner så längre fram, men just nu är jag pepp iaf :)

hade min dag planerad. kort dag i skolan, snabbis i stallet då båda djuren skulle vila. vart på fyllan och fixat tänderna. sen tänkte jag fara hem och plugga järnet. men maria låssades vara lite sjuk så hon skulle få stanna hemma från skolan och slippa åka till stallet. så jag tog hand om guriann och red henne på marros lektion. det gick faktiskt över förväntan. drog värsta sucken när carola berättade att det skulle bli galoppövningar, pheh. men det gick väl ändå. vet inte hur ritten såg ut, hon gick typ inte på tygeln hela tiden, men hon hängde inte i handen och bar sig själv, nice. hon har ganska tacksamma gångarter, lite lättare att kunna fokusera på sin egen sits. nämen jag är då nöjd. fick bara massa beröm av carola :) jag gillar att rida för henne ibland, för jag får alltid beröm av henne, hehe. jag vet inte varför, men vi gillart ;) vi var bara två stycken så det blev extra mycket hjälp, kalas.
fixade allt det sista, sen fick jag vänta på mamma länge. tjao, klockan var iaf efter nio när hon kom. här kan vi verkligen snacka snabb dag i stallet, haha.


guret i sommras

hunnit med att bli nedtryckt långt ner i skorna två hela gånger idag. shit, och en av dom såg jag verkligen inte komma. tog det ashårt och har funderat på det hela dagen. det förstörde allt, suck.

har fortfarande träningsvärk, och det byggs bara på, hehe.
ska kolla nått avsnitt bones innan jag avrundar dagen. tjingtjongtjines

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide