she reminds me of you

känner mig så duktig när jag vart i skolan ända sen åtminstone förra onsdagen. haha, jaa, det är en bedrift när man heter jessica köhler. idag hade vi idrott på schemat. bollsporter. vi började med doppboll, basket, fotboll, innebandy och sen frisbee. hur jävla kul som helst :) jag var bäst i innebandy helt klart. gjorde ett par finfina mål. haha, i fotbollen lyckades jag alltid få bollen att flyga mot någons huvud, som dom fick kasta sig ner för att inte bli träffade, hehe. älskar jympa när vi gör såhär kula saker.
matte suger jag rumpnisse på. och magnus är väl inte en stjärna i mina ögon. jag som redan räknat matte b en gång borde väl ändå fatta lite. tjao, är nog ett hopplöst fall. det är jävligt illa, men ska försöka få fortsätta med det in på nästa termin.
helt ärligt så missade jag bussen när jag skulle tillbaka på geografin. det sög lite då jag har värsta flytet just nu. men, men inte så mycket att göra åt.

eftersom jag vilat upp mig igår fick jag mocka och spåna till djuren. men först fick jag ett erbjudande att rida ut stålis. själv. han har inte fått gå själv på länge för hans mamma. det var nog mer än en själ som var lite oroliga över oss, hehu. bestämde mig för att rida vänster och meddelade alla det. hehe, men vi for åt höger i slutändan iaf. han knatade på mot vänster först tills han bestämde sig för att han inte alls hade lust att gå dit. fick backa, vända, kämpa. men hade jag fortsatt hade väl hans ständiga hjärnspöken blommat upp värre än annars. men vi vände till andra hållet och kom väl till småstallen. då vände han igen. hans stegringar har börjat bli ganska fula. han som häver sig fram samtidigt, så man har typ ingen chans. pheh, han blir jättestor och stark. men bananers vad jag hatar att ge mig, hehe. så jag vann. hann med att nästan tippa i diket och träffa skidåkare. olle var riktigt cool och kollade glatt och nyfiket på den, konstiga häst. travade lite på galoppsträckan och var asrädd att han skulle kasta sig om då, hehe, då hade det vart tack och hej för mig. men han var duktig, lite tung och hängig i handen. efter ett tag blev han dock aslydig och lätt, kalas. kunde minska och öka hur bra som helst. bestämde mig för att ta hela stigen då han skötte sig så jävla bra. galopperade också och han var sjukans lydig och fin. hade värsta känslan i galopperna :) jävligt stolt och nöjd över lilla lillebror det puckot.
ehe, sen mockade jag och fixade maten. fick lifta hem med lotta och hon fick mig att inse att jag är totalt jävla störd i huvudet och misslyckad. varför i helvete går jag i skolan om jag ändå inte går dit. slöseri. så när jag kom hem hade jag pluggplaner och kände mig redo att göra bort ett eller två arbeten. men nä, då jävlar laggar internet fast och det går inte att använda. puss på det, fyfena vad typiskt. men jag ska ta tag i skolan, jag vet att jag kan bättre än vad jag fått för mig. jag ska klara det här. haha, vänta bara. om några dagar har jag gett upp igen ;)

jag var tydligen riktigt skrivsugen idag .. måste snabbt avsluta, sitter i jossis rum och om hon kommer hem när jag är här blir det liv i lådan. skynda, skynda. förresten så har jag ont i mina läppar. när folk börjar kolla och fråga, då är det illa. haha, när jag såg det i spegeln dog jag. usch vad fult och äckligt. måste slänga på en dos idomin.
peppar skolan imorrn, inget ska stoppa mig nu. har min första weblektion, blir spännande. tjingtjongtjines

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide