before she died

skolan känns för mig som .. jag vet inte .. men ju mer folk tjatar om den desto mindre vill jag gå dit. som en liten barnunge. jag har så mycket jag måste ta tag i med skolan och det gör så att jag helst vill hålla mig borta. men seriöst, jag tror att jag inte kommer klara tvåan. det känns tungt att erkänna det, men jag tror så. ska verkligen försöka ta tag i mig själv och dra mig till skolan och klara upp allt. imorgon ska jag gå till skolan

och ska jag erkänna en till sak. hade jag vart mer borta från stallet och hästarna kanske jag hade fixat allt. men det är inte lätt när det är svårt. man får väl helt enkelt lära sig att leva med båda sakerna.


valle och olle är just nu det enda som får mig att fara till stallet vareviga dag. att rida dom är det enda roliga just nu. mockning, borstning, matning och allt annat som hör till känns så avlägset. jag vill att allt bara ska gå fort, men hur jag än försöker så lyckas jag aldrig. bara att börja inse, jag är misslyckad. suck.

kom just på att jag råkat se skiva två av bones. såg inte texten i mörkret. nåväl, ska se dom fyra allra första avsnitten nu då. haha, tyckte väl att serien hade en skum början ;) sen så har alla mina gossip girl säsong ett laddat klar. så dom ska jag kolla inatt. det är även prison break ikväll, det hör till vanan att även se den. och idag har jag kollat twilight igen, hihi. film är nice. önskar att jag hittade tillbaka till böckerna igen.  aja, tudels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide