Time fly

Hej, hej, hemskt mycket hej
Såg att jag hade jättemånga halviga eller färdiga inlägg i utkast. Inte visste jag det. Hittade i alla fall den här bilden som jag gjorde i skolan på media. Det var ett knaskollage till våran skoltidning Lasta Fetah. Haha, kan inte ha gjort många artiklar till den, garanterat mest kollage. Minns att jag var så feg att jag aldrig hade vågat intervjua folk eller så. Inte ens min ridlärare ;) Nåja, minns inte om jag la ut detta kollage nån gång, så gör det nu. En repris om inte annat, hehe :) Åh, saknar skolan lite. Önskar man kunde spola tillbaka och ändra litegrann på olika punkter ..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 -
Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide