you can't fool me

igår var jag så trött att jag typ somnade under bones. eller tror jag just hann se klart den och slocknade som ett ljus sen på stuberten. alltså ställde jag ingen klocka och det resulterade till att jag vaknade för inte så länge sen. vilken miss.

ska ta 12.07 bussen till malmberget och gå på min sista lektion iaf. känns inte som att det är bra att missa webben.
kan lova att jag är jävligt öm nu på vissa ställen. bland annat båda mina sidor, kring höfterna mot röven. känns som att jag har blivit överkörd av en buss, hihi ;) men det var väl dags att flyga lite från kungen nu, länge sen sist faktiskt.

apropå ingenting, jag vill se filmen i taket lyser stjärnorna. känner igen handlingen, men kan inte komma ihåg att jag läst den. men någon måste ju ha läst den för mig då eller någonting, hehe.

nåja, dags att göra sig klar. bussen går snart, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide