you wanna be famous

jag hatar när internet segar. har laddat ner en film, men kvallan sög. skulle ha den i mobilstorklek, men inte funka det. väntar på ytterligare två och om dom failar så måste jag be pappa skicka om inbjudan till tti.

stallet och fixat till hästarna. tagit långt tid på mig, höhö.
fick köra hem, hatar att ha någon bakom, speciellt nån som man känner.

kollat lite victorias secret fashion show. grymt snygga tjejer, nog är det hemskt. adriana lima är helt klart den snyggaste. hehe, i ytlighetens tecken .. nu ska jag nog kolla the day after tomorrow. har sett den en gång tidigare, men nått ska man väl roa sig med. tdlz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide