it's your shit

hej, hej, hemskt mycket hej
blir lite dåligt med tid för ordentligt bloggande och instoppande av bilder.
lugn natt igår, men sover allt utom bra där borta. vaknar flera gånger. så mina ögon var alldeles röda och bara sved när jag klev upp. cyklade bara snabbt hem och hoppade i säng så fort som möjligt.

ska snart ta bussen till bilskolan. fan för bussar som går så sällan, kommer till malmberget typ en timme innan jag ska köra eller nått sånt. är allt utom pepp till att köra, men man måste ju. vill bara få det där körkortet och sen göra som jag vill. hinner väl kanske hem en sväng innan jobbet. bläh, en natt till, sen ledig onsdag och torsdag.

nu börjar det bli jobbigt hemma också. jossi bara gnäller på hunden. men det är ju hennes eget fel. för det är en hund som har jävla mycket energi och behöver göra sig av med det. men hon bara ligger och sover titt som tätt. och inte konstigt om hunden inte blir rumsren om hon inte är vaken och går ut med den ofta. jävla idiot. jag tror som alla andra, att hon inte kommer klara av den hunden. men hoppas att hon rycker upp sig och visar alla oss som inte tror på henne att hon verkligen kan fixa det.

nu ska jag tjolavippa och försöka bli på bra humör igen, bye bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide