magic things

hej, hej, hemskt mycket hej
som sagt gjort halkbanan idag. det var faktiskt ganska skoj. och personligen tycker jag att det är en bra utbildning. inte trodde jag det skulle vara så svårt att kontrollera bilen i typ 45 km/h och väja och det. men shit, det är fan inte lätt. brukar sällan överkskatta min körförmåga, men nog trodde jag att jag skulle fixa nått sånt. men nej, där ser man. jag offrade mig och körde först, vilket resulterade i att jag fick göra alla fel och sätta ribban lite. men med tanke på att alla i princip var lika dåliga så gör det inget, det var en spännande upplevelse ;) haha, men jag sög på att acca fort + att jag råkade få i ettan när jag skulle ha trean = inte så jävla lyckat. typiskt mig grej. det roligaste var ju förstås när det inte gick som det var tänkt och bilen bara sladda och snurrade runt. jag gjorde även en james bond backning. ni vet, backa snabbt, sen dra ratten åt sidan och sladda runt ett halvt varv, haha. man blev även jävligt medveten om hur mycket hastigheten påverkar, helt sjukt. sen kom mamma och hämtade mig. hon hade med sig jossi och doggelito. han var så in i bomben söt :)


började jobba tre. så jävla långsamt. man somnade nästan. sen på kvällskvisten kring nio så tickade klockan extremt långsamt och då råkade jag slumra till vid köksbordet. jag som bara skulle blunda. tror dock inte mia märkte nått, får hoppas på det. illa att somna på jobbet, ajabaja. en timme hade iaf gått och då var det bara att vänta tills klockan blev halv elva så jag kunde gå till bussen. fick en hel buss för mig själv ;)

kom hem och fick vara barnvakt åt dogge. jossi var tvungen att få sova lite eftersom hon inte gjort det på tåget hem, och mamma jobbar väl fm. så jag fixade en sovplats åt honom i min säng, bytte glugg och skulle just gå ut med honom. då gnäller han och sen när jag lyfte ner honom hade han pissat i min säng. dålig stil hunden! tur att han är så söt ändå.


gick ut med honom en snabbis. och råkade bergis skämma ut mig för ett par snubbar. men vafan, hela dagen har ju gått ut på att skämma ut sig själv, så lika att fortsätta tills det blir en ny dag, heh. nyss tog jossi honom till sitt rum, och innan det legade han och sov med huvudet på min arm. alltså, man blir ju bara lite kär.

nu ska jag kolla klart benjamin button och sen börja kolla skins. pappa har laddat ner hela första säsongen, puss på han. sen ska han fixa två och tre också, det gillar vi. skins är verkligen bra, fab liksom :) godnatt

Kommentarer
Postat av: E

Jättehärlig blogg !

I vilket program gjorde du din header:)?

2009-07-10 @ 10:07:20
URL: http://ellennykvist.blogg.se/
Postat av: Jk

marro gjorde den i superheta paint ;)

2009-07-27 @ 00:25:53
URL: http://jjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide