once in a blue moon

hej, hej, hemskt mycket hej
tog rast + friskvård idag och kunde sluta redan halv åtta. jossi har bestämt sig för att komma hem imorrn, så jag var och handlade lite bröd iaf. och så har jag städat upp litegrann, men disken lämnar jag nog till henne ;) tänkte packa ner lite grejor inför imorrn. men gör det nog först imorrn på morgonen. för jossi har den bättre väskan och allt och hon kommer ju ändå tidigt. sen hade jag behövt prata med den där maria. vet ju inte vad för hästiga kläder man behöver med. och hjälm, kan man inte rida utan sån tack. och allt annat hofs. hoja, resa bort är jobbigt, om än bara för en helg, haha. jag packar alltid med mig för mycket. och jag hatar att gå och konka på för mycket väskor, man blir bara stressad ;)

nu ska jag väl ta och kolla lite förhäxad. har dessutom radat upp ett gäng filmer som jag ska vara olaglig med. nog för att jag har typ hundra som jag inte sett, men ändå. haha. synd bara att det går så jäkla segt och att man inte alltid hittar alla filmer man vill ha. well, man kan inte få allt. kanske slår en pling till hon som bara jobbar hela tiden för att checka läget .. ajo, tack för mig hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide