relapse

hej, hej, hemskt mycket hej
är hemma igen. borta bra, men hemma bäst säger man väl. men ärligt talat, det är bara mitt rum jag saknat, få sova i min egna stora säng typ. annars hade jag gärna kunnat stanna i piteå. det är så mysigt där :)

doggelito är vild och galen som vanligt, funderar om det alls kommer bli någe pli på det odjuret. nu ligger han tätt vid mig i sängen och snarkar på så gott. då är han riktigt söt, och lugn ;)

tänkte kolla film med josefin, men jag vet inte vars hon försvann. blir kanske att kolla ensam, om jag orkar vill säga. jobbar visserligen natt imorrn och börjar inte förrän 18. men ska och rida en heppa i stallet innan det och lite sånt.

ids inte nu ta och radda upp allt kul som vi gjort ihelg. tar det imorrn istället. lite sent nu. har fixat klart alla bilder också, men dom kommer väl också så småningom. sov sött, natti.

Kommentarer
Postat av: eliza

haha trodde först inte heller att jag skulle få pli på pigan, men nu går hon lös ute utan att smita, och har lugnat ner sig avsevärt :) så det finns hopp hehe ;)

2009-07-30 @ 22:46:15
Postat av: Jk

haha, okey. men jävlar, dogge är en envis jävel. och jossi verkar inte göra några större ansträngningar, suck.

2009-08-01 @ 00:17:13
URL: http://jjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide