black and white

hej, hej, hemskt mycket hej
tänkte blogga för länge sen, men då kom ju marro och störde.
nej, skämt åsido, det var trevligt att hon tittade in.

har ju som sagt jobbat mina första nätter. onsdag var lugn, men jag kunde ändå inte sova ordentligt. man sover inte speciellt djupt och bra liksom. varmt var det också. tunga ben som trampade hem sju på morgonen kan jag lova. gick och la mig direkt när jag kom hem, skulle bara sova till elva. men det blev kanske tolv, ett. inatt fick jag vara upp en gång, men det var bara för att jag och marielle klantat oss med larmgrejen ;) var sen på helspänn hela natten, men inget mer hände. så när jag kom hem blev det lång, skön sömn. klev inte upp förrän tre, även om jag vaknade aningens tidigare. sen bara chillat, duschat, strosat runt tills maria kom.

jobbar helg, går 12-22, drygt som fan. men pengar är pengar. fast ångrar som bara den att jag tog åtta veckor. nog tusan hade fyra räckt. säger jag nu iaf, vänta tills jag jobbat bort mina veckor, katching. har inte blivit någon bilskola än, men har pluggat lite skyltar och sånt igår. ska köra på måndag, så då ska jag allt stanna och göra lite tester där. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide