one more chance

hej, hej, hemskt mycket hej

kört med bilskolan idag. var lite osäker i början. kom knappt ihåg hur man fixade stolen ju. men igenomsnitt så gick allt bra. kände mig ganska mycket mer säkrare i trafiken nu. körde lite allt möjligt idag. stads, landsväg, filer, järnvägar och så. nästa gång skulle vi ha låssas uppkörning, eller att vi hon bara säger ett ställe och jag kör dit så bra jag kan utan att fråga henne saker. blir nog bra det. körde också våran bil hem därifrån och det gick smärtfritt. brukar bli så irriterad och fucka nått då det är sån jävla skillnad på bilarna, men inte idag.

sen vart det stallet. borstade fialotta och fixade henne redo för ridning. sen red jag och jh ut i skogen med djuren. himlans varmt har det varit ute, nice. skritt och trav och massa prat. fia kändes ibland loj som en kossa och ibland fick hon världens spruttar. hade fan hoppläder i dressyrsadel och det är verkligen ingen hit alltså. skitäckligt. jh skjutsade hem mig efter det. skulle bara äta middag med mamma. men hon var inte ens hemma eller hade gjort mat. så jag fick vänta på att hon kom hem och så for jag tillbaks till stallet och mockade och det. fick lyx med säckar och hinkar :) promenerade sen hemåt. känns alltid så tungt innan man börjat gå, sen när man väl traskat en bit så är det ganska skönt ju.



ska kolla någon film hade jag tänkt. sen blir det upp med tuppen imorrn. tänkte vara sju i stallet. ska rida två kusar innan elva och med min fart .. tjao, då är det lika att börja tidigt så man hinner ;) jobbar till typ halv åtta på kvällen och far väl tillbaks då och kollar så jag inte missat något. till helgen har jag tre hästar per dag, men det löser sig. hedan och jag har då planer för den jobbigare jobbdagen ;) ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide