hollywood whore

hej, hej, hemskt mycket hej
sisådärja, då var denna vecka avklarad och färdigjobbad. faktiskt ganska lugn helg. samtidigt som det är skönt så blir det också lätt drygt då och då. så idag har jag och emelie spelat fia med knuff, yatzy och kort när tiden gick som långsammast. måste ju bara påpeka att jag vann varenda omgång ;) sen har jag surfat på mobilen, men det gick inge vidare. sista timmen hittade jag ett bra program på tvn, och sen slogs det på en film. så kollade den så mycket jag hann tills jag slutade.


också hört att pärlorna vart bäst i helgen på tävlingarna. men blir man förvånad? nej, dom är ju alltid bäst. börjar sakna dom en aning nu, gah. man blir bortskämd av att annars rida så ofta. på så fina hästar. jag är pretty lyckligt lottad när det kommer till det. är cpridsugen nu. och jag måste ta och tvätta mina stalliskläder.

kommande vecka verkar bli bra. familjen blir +1, jag är ledig mån-tis, halkbana på onsdag, ev. kommer ett paket, ledig helgen. låter det inte bra så säg, haha. funderar bara över hjälmen lite. tror den blir lite stor. men om så är fallet får jag väl sälja vidare den .. nu ska jag göra annat, pusshej

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fina bilder :)

2009-07-14 @ 21:01:51
URL: http://jennifersumar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide