bed of roses

hej, hej, hemskt mycket hej
kört med bilskolan idag. det gick inte alls bra. en vecka mellan körningarna var inte min grej. allt blev bara pannkaka kan jag lova. jag fick nästan skämmas, eller jo, jag fick fanimej skämmas. men i slutet gick det faktiskt bra, även om det spöregna. satt sen och gjorde massa teori på datorn. första fasen fick jag ett poäng mer än sist på, samtidigt som jag upptäckte att godkänt var tre poäng mer än jag trodde, alltså 63. ajdå. fick inte godkänt på någon av faserna jag gjorde. legade kring 54, och det räcker inte långt. jag måste verkligen plugga lite mer nu. kanske göra koderna på internet nu när bilskolan är stängd två veckor. bokat in mina sista körlektioner, hoppas det räcker och att jag inte måste köpa fler. ska köra som en tok nu innan jag gör uppkörning. vill verkligen inte kugga, men kör jag som idag, då får jag nog aldrig körkort.


var förbi en sväng i stallet. matade dom kvarvarande djuren med lite gamla morrisar och banan. var tvungen att pussa lite på clasen och få känna lite hästlukt igen ;) tog sen hem en massa stallkläder för tvättning och reparation. nästan hela skåpet, hehe.
har nu tagit fingrarna ur och laddat upp lite bilder från midsommarhelgen på bilddagboken. borde lägga upp lite från golvia också när det passar. och mejla iväg lite bilder till olika personer. man måste ta sig tid, och det ska jag göra .. en vacker dag .. ännu en ledig dag imorrn. dom enda planerna är att fara till banken, ska få och även ge bort lite pengar. det sistnämnda smärtar, men måste man så måste man. nu ska jag nog försöka kolla lite film, har så många på lager, men har aldrig ro att kolla dom. tack för mig, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide