used karma

hej, hej, hemskt mycket hej
idag är det lördag, det är nice. ledig från jobbet och allt.
fått sova ut ganska ordentligt, haft lite påhälsning av dogge några gånger dock. han kommer i full kareta, skitglad, biter en i näsan och lägger sig sen tillrätta bredvid en och somnar ;)
sen blev det en snabb dusch innan marro och maggan svängde förbi. for till hem till maggi en sväng, sen dollar, stallet och dokkas. rengjorde badkaren och fyllde på nytt, fräscht vatten åt kusarna. stoppade sen ut massa stolpar på några kvarvarande ängar. det räckte inte riktigt till den sista hagen, men vi stoppar tråden imorrn och öppnar upp så mycket som det går. det var faktiskt inte alls så jobbigt som man kunde tro. ett gäng söta hästar, trevligt sällskap och energi i form av godis och dricka ;) sen skulle smartass jessica fota lite fina sommarbilder, men då har det duktiga fanskapet glömt batteriet hemma på laddning. jävligt lyckat liksom. men bättre lycka imorrn då. jag dör om det regnar. efter kring sju timmars arbete tyckte vi att det skulle sitta bra med något i kistan, så vi hämtade pizza från berget. mums.


en bild från skitbetet i dokkas, hela tre år sen redan.


har ingen aning om när tåget går imorgon, men jag sover väl tills någon väcker mig om inte annat. nu börjar klockan bli sent, men jag funderar om jag ska kolla lite förhäxad innan jag somnar. låter nog bra.
har förresten fått hjälmen nu. lite för stor, men i don't give a damn. jamenar, den sitter ju på skallen. får väl om inte annat börja spänna hakbandet kanske. den är iaf fin, men tyvärr har jag lika ful svampskalle i den som alla andra jävla hjälmar. den verkar väldans skön iaf, ska bli spännande och rida med den. tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide