bullrider

hej, hej, hemskt mycket hej
sovit hela dagen. eller vaknade faktiskt kring elva, men halvsov/legade i sängen ett bra tag efter det. donade på här hemma lite innan jag for till stallet. tänkte mocka åt sara, men hon hade hunnit göra allt på morgonen. så jag hittade emelie och vi satt och snacka tills sara kom. sen satt vi ute i solen alla tre innan vi började ta tag i saker och ting. tog in djuren och borstade. det var mysigt. fast fia var smutsig som en gris ;) kunde inte bestämma om jag ville rida ut med emelie eller på banan med sara. men det slutade med att det blev banan. kände mig lite dum mot em, men var så sugen att vara lite seriös. vi pimpade kusarna och hittade en fotograf.
fia var faktiskt fin. inte alls som sist jag red dressyr på henne. hon var väl kanske lite stel och sommarsmidig efter betet, men det gjorde inte mig nått. det var iaf superduperkul. jag skrattar typ på varenda bild också, ser jävligt roligt ut. kände mig riktigt duktig time to time, men efteråt när man ser bilderna så dör man. jag tror det hade sett skitbra ut om jag inte vart sån jävla koloss. ska försöka ändra på det. för det ser verkligen inte fint ut, bara klumpigt :(
hade så gärna velat ha en egen häst. kan ingen bara lämna över sin fina häst till mig och säga hej, jag vill ge dig min häst som du får rida och träna, jag betalar allt. önska kostar inget. är iaf skitglad att jag fick rida fia idag, tack som fan sara!
lägger väl in någon bild från ritten. men observera att fotografen missade mina fina moments, jag bara ridit fia två gånger innan, ringrostig efter semestern och så. eller vafan, varför ska man alltid komma med bortförklaringar och skit? nu är det bara så att det ser ut som det gör, det är ändå försent att göra något åt det nu. och förresten, med lite eftertanke så tycker jag faktiskt att fia ser ganska trevlig ut på vissa bilder, sen får ni andra tycka vad ni vill. ingen är perfekt, och jag har aldrig påstått att jag är ens nära ;)



haha, jag som fotat sista bilden. märks vem som har koll på
kameran och inställningar va? ;) haha, men johanna är duktig ändå
..

jobbar imorrn igen. 15-22.30. jag är så less på att jobba. men det är bara att härda fyra veckor. märks att jag var jävligt trött när jag gick hem i söndags. glömde låsa in två nycklar och lämna ifrån mig en. suck, jag hoppas jag inte fuckade allt för mycket. nu ska jag nog sova. är det okey om man skulle vilja sova resten av livet? eller tror ni man sover väldigt länge om man överdoserar sömntabletter? man kanske dör. jag måste nog prova. tänk att kunna sova flera dagar, veckor, det är nog drömmen. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide