to big for everything

hej, hej, hemskt mycket hej
har liksom vart ensam hemma sen jag kom från tärendö. det är typ en vecka sen. jag har varit så duktig och haft det städat och fint. var så stolt över mig själv. men idag när jag kom från jobbet och klev in genom ytterdörren slog det mig hur stökigt det blivit. det ligger kläder överallt, grejer huller om buller, post fulla bordet, disk att diska. men nu ids jag inte städa och dona. sen är kylen i princip tom. har fått kasta lite grejer som gått ut. jag är sämst på att äta och laga mat när jag är ensam hemma. det känns så överambitiöst att stå och laga mat åt bara sig själv ju ;) ids inte heller fara och handla och lägga ut mina pengar på mat, njae. ska ju dessutom vara borta hela helgen ..


ska bli skönt att fara till piteå en vända. vi hade väl lite planerade saker att göra. synd bara att inte bill och bull är hemma, hade vart fint att få träffa dom. är också sugen att gå på pdol när man ändå är i faggorna. men tror maria har andra planer helgen efter. fast är jag riktigt sugen kanske jag hänger med jh ;) fast det kostar pengar, och jag är för ful för att vistas bland folk, och dessutom har jag inga kläder. typ allt är smutsigt och jag vet inte hur man tvättar med våran tvättmaskin. eller tjao, inte för att jag annars har kläder. jag är en sunkmunk .. som kör på mycket snack lite verkstad as always.

hade egentligen inget att skriva, men var skrivsugen, that's it. bye for now.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Du är fan inte för ful för att vistas bland folk Jessica! :(

2009-07-25 @ 13:40:18
URL: http://yrettt.blogg.se/
Postat av: Jk

håller inte med där riktigt :(

2009-07-27 @ 00:23:35
URL: http://jjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide