same song and dance

hej, hej, hemskt mycket hej
denna vecka har börjat ganska snabbt. redan onsdag, geez.
i måndags var jag ju i stallet och tog hand om lilla max. red ut i skogen och busade med honom. han är fin den lille fuxen :)


jobbade natt och sovde inte speciellt bra på jobbet. för dom som inte hängt med så har vi sovande natt. vilket innebär att man börjar 18 och jobbar på, sen går sista hem senast 22.30 och sovtiden börjar 23. och då får man sova till 06.30 när förste man anländer och går hem klockan 7 på morgonen.
igår sovde jag ganska länge eftersom natten inte var så nice. for förbi coop innan jobbet. josefin och doggelito följde med. lillhunden sprang och var så lycklig över att se så mycket människor ;) köpte endast cigg på coop, och vetnivad jag behövde inte ens visa leg! hur purket var inte det liksom. jag som hade tagit fram det och var beredd på att langa över det, men inte.


dumbo imorse. visst är han söt, och stor har han blitt.


lugn natt på jobbet iaf. kunde sova ganska bra. bästa natten hittills tror jag. men kuljul när jag skulle cykla hem. regnigt och punka på cykeln. men hem kom jag och gick ut med en glad dogge innan jag hoppade i min egna, sköna säng.
nu är mamma hemma, och hur sugen jag än var på vanlig mat så blev det på nått vänster grillmat iaf. det skulle vara som lunch, men jag är ännu mätt så får la se om det blir någon middag.

ska duscha och sen flörta med morsan så det blir en biltur med mig framför ratten. blir nog filmkollande hela kvällen tror jag. imorrn börjar mina hästdagar. fast ska på bilskolan först, blev inget igår ju. nu ordbajsar jag bara. ska försöka ta mig från sängen smidigt utan att väcka hunden. han sover nästan på mig, söten. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide