a walk to remember

hej, hej, hemskt mycket hej
idag är min enda sova ut dag denna vecka. har inte sovit längre än max sju sen i fredags. vad tror ni inte då händer. jo, klockan åtta på morgonen ringer mobilen som en tok. men det var bra, för jag har fått sommarjobb, 100%. fast hon snackade så jävla mycket att jag vet inte om jag ens hängde med hälften. en massa bredvidgång, delegering, och sånt där som jag typ inte är så insatt i. skrev ner lite tider och sånt med vänster hand, trasig penna och knappt vakna ögon, men det funkade det också ;) försökte sen somna om så gott det gick. men typ efterhalv nio ringer det igen. första gången hör jag bara dom sista signalerna och orkar inte svara, men när det ringer andra gången hade jag som inge val. det var carola som undra om jag inte kunda fara till stallet vid mockningstid och hjälpa till. för paulina sku mocka ensam, med mats bara. stackars palle tänkte jag och tog mig dit så småningom. men innan det hann tanten ringa igen och pratade på ännu mer om tider och sånt. men jag skulle väl få schema och massa papper. så hoppas allt står med där, hehe. väl i stallet så var det nästan färdigt. mockade en box och sopade i stallet. sen var det klarrrrt. och det var btw tre till som mockade med dom. grrr, kändes lite surt att måstat behöva kliva upp i onödan. fast som sagt, det är jobbigt att kliva upp tidigt, men när man väl är uppe så är det ganska skönt att ha hela dagen framför sig. mockade till valle och olle och fyllde dom påsarna som gick att fylla. sen ides jag inte vara kvar längre. var så hungrig och hade ont i skallen på grund av det.


nu ska jag försöka fota någon bra macrobild, men det verkar inte vara min grej. sen ska jag kolla lite film är min plan. morsan slutar förhoppningsvis kring sex, då kan vi fara och träna med bilen. och om jag hinner far jag väl tillbaks till stallet och fotar när fanny hoppar. har ju som lovat henne det en bra tid nu, och idag är det ju sista gången, sen flyttar hon. pheh, jag som trodde jag var klar där för idag. nåväl, får la se hur det blir. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide