bubble spinner

hej, hej, hemskt mycket hej
tidig dag, upp redan innan sju. promenixade till stallet och var där sju. fodrade och täckade hästar. sen när dom andra tog paus släppte jag ut mitcha och gurre och mockade + spånade till strumpan. sen var jag tvungen att smita iväg till bilskolan 8.15. idag tränade vi på växling, det gick över förväntan, riktigt bra faktiskt. men nu är väl ungefär det lätta avklarat, nu börjar det svårare som jag lär få stanna och kämpa med. jag kommer nog inte få körkort förrän tidigast i augusti, buhu. morsan förde mig både fram och tillbaka, eller jag körde, men you get it. var tillbaks till stallet nio, så jag var himla snabb. palle hade just börjat med mockningen. så jag tog en grep och högg in jag med. sopade stallen och sen var jag klar för dagen. mockade då åt valle och olle. borstade valle och for ut efter stigen. skritt och trav, pigg kuse alltså :) han är helt klart verkligen outstanding. klockan var typ två när jag var klar med ridningen och kunde fara hem. men började tvätta vattenkopparna och sen hittade jag en liten tussevalp som jag inte kunde slita mig ifrån. for väl hem efter tre nästan. typiskt mig att alltid dra ut på tiden, pheh.

sen bar det bara hemåt i regnet, invänta morsan och josefin och sen fara på bilbingo. sällan man följer med dit, men tänkte när jag ändå har en fri eftermiddag så varför inte. dock så vann jag förstås inte ett öre. hade en ifrån på tiotusen, det var nära, riktigt nära. men nära skjuter ingen jävla hare, grr. imorrn ska jag sova ut ordentligt, fara till stallet en sväng, inga planer där, sen när morsan slutar jobbet fara ut och träna backa och lite sånt ;) nu ska jag nog kolla en film eller nått i den stilen. tjinghejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide