drive through

hej, hej, hemskt mycket hej
ett djupt andetag .. och så börjar vi om ..

kommit från malmberget för ett tag sen. körde med bilskolan imorse. riktigt skojigt. ser fram emot nästa gång. även om jag inte var så jättebra så sprollar det, är ju där för att lära mig. och det gjorde jag verkligen nu. jävligt härlig, lättkörd bil. nästan för lätt när man är van vid mammas. vilken omställning.


nu ska jag ta och pyssla ihop en present till mamma. hon önskar sig lite hemmaspa, middag och allmän omhändertagning typ. det är typ det enda hon vill ha. + lott och parfym. men jag har inte råd med någon parfym, och jag får inte tag i jossi som är ute med knarkarungen, och hon har nog inte heller så mycket cash. blir något i stil med olika "presentkort" som hon får använda på mig och jossi :) sen får hon min kylieparfym eftersom hon gillade den. och några lotter förstås. hon fyller fan år imorrn, typiskt mig att alltid vara så sent ute, gha.
på återskrivande, ciao

Kommentarer
Postat av: Mickan

Men visst är det skönt att sätta sig i deras bilar då dom är mkt mer lättkörda och känna sig lite duktig? :)

2009-06-03 @ 20:30:22
URL: http://miakelas.blogg.se/
Postat av: Jk

jaa, verkligen ;>

2009-06-06 @ 22:32:29
URL: http://jjessica.blogg.se/
Postat av: moa

haha, det önskade sig typ min mamma me :P kommentera gärna min blogg! :D

2009-06-07 @ 10:52:40
URL: http://mozie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide