long lost friend

hej, hej, hemskt mycket hej
nu har vi handlat och packat klart inför resan till byn. ska bli skönt med en liten break. fast att bo i stugan är verkligen ingen hit för mig, ännu. ingen el är inte det värsta. det är utedasset, uäh. tur att man kan duscha hos monkey iaf. gillar inte att skopa vatten till dusch.

idag har jag klivit upp före fan. bussen gick 06.36. men jag hann. for till jobbet, var där till tio. sen på måndag börjar allvaret. ojoj, får se om jag klarar det. wosch.

har jävligt mycket bilder sen helgens tävlingar. men eftersom jag ska på utbildning ett så hinner jag inte göra det nu. så det blir väl kanske på söndag eller senare. seg man är. och så måste jag lägga in bilderna från högbo på pirre och en massa. bilder är en tidskrävande hobby, heh.

nä, nu måste jag skynda. hinner inte packa ner mitt sista innan utbildningen. får väl ta och göra det senare. det lär inte bli glada miner från mina medresenärer då, men skitsamma. tack och adjö, ha en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide