magic hour

hej, hej, hemskt mycket hej

medans alla andra vanliga var på skolavslutning pysslade jag med annat. jag sov dock inte som jag tror många hade gissat på, haha. jag var och körde bil. vi skulle parkerat idag, men gissa om det var fullt med bilar överallt? gissade ni nej, så hade ni fel, för det var smockat. jag höll även på att nästan krocka, inte en gång utan två. men don't worry, alla klarade sig tack vare min goda reaktionsförmåga, hehe. och måste tillägga att det inte var mitt fel, någon av gångerna. första gången kommer jag på huvudlled, ungefär mellan pressis och nordan. då kommer det en bil från höger och kör ut typ halva bilen så jag får bromsa lite. sen kollar han på oss och kör, så jag får pallnita typ. alltså hallå? när man är 40+ borde man väl veta vad väjningsplikt är liksom.


sen i rondellen vid stallet, jag kommer från coop och ska till malmberget. blinkar så fint, håller mig på rätt sida, kollar mig omkring, börjar blinka ut. och så kommer det en lastbil från stallethållet och kör ut rakt framför oss. så då var det tur att jag hunnit ta ner farten. erica blev nog lite rädd och det var nära att hon ställde sig på sin broms alltså. men jag var inne i rondellen och den körde ut mitt i allt, så det var dens fel. annars gick det ganska bra. måste träna på att inte släppa kopplingen så fort, det blir så hackigt, haha. men i slutet fick jag till det finers.

nu ska jag börja på tredje säsongen av förhäxad. sen någon gång blir det stallet. hinner nog kolla tävlingarna också tror jag, om jag ids. tråkigt väder bara. och det lär hålla i sig över helgen, bläh. bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide