the third

hej, hej, hemskt mycket hej
igår hade jag ju tinggrej. jag var jävligt irriterad at first. eftersom jag garra blev minst utsatt och glömt bort det mesta. men blir man kallad till en rättegång måste man ju komma, bajs. men mina advokater var iaf trevliga ;) fick sitta i ett rum framför en tv, och till en början syntes jag över hela skärmen, tur att jag hade en snyggdag dårå. haha, skämt åsido. sen efter ett tag ringde dom från uppsala på tvn och så syntes bara dom. lite lätt underligt att se folket och prata med dom genom tvn. fick svara på en massa frågor, inte för att jag kunde komma ihåg så mycket. och sen flyttade jag mig ur bild och fick se och höra peddot, och hans förklaringar, hm.
rejs till jobbet och spenderade första riktiga arbetsdagen där. den var inte alls så farlig. i början lite wierd, men efter ett tag flöt det liksom på. träffade en jättehärlig tjej också, ska bli kul att jobba med henne. slutade halv tio och for då hem på stuberten.

nu ska jag till bilskolan och sen till stallet och tömma boxar.
på återskrivande, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide